banner Folder Print
facebook twitter netlog
netlog

Vragen

Heeft u een vraag of is er iets niet duidelijk? Hier vindt u alvast een antwoord op de vaak gestelde vragen. Uw vraag er niet tussen? Stuur ons gerust een mailtje en u ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord!

1. Welke bestanden kan ik aanleveren?

Folderprint.be aanvaardt enkel een drukklare pdf, Illustrator, Photoshop en InDesign
Folderprint.be aanvaardt NIET: Word, publisher, Powerpoint, QuarkXpress, Coraldraw, Paint documenten,…

2. Hoe een bestelling plaatsen?

U kan online uw bestelling plaatsen in 3 eenvoudige stappen:
1. Selecteer uw product(en) + aantallen
2. Vul uw facturatie-leveringsgegevens in
3. Upload uw grafische bestand(en)

3. Levertermijn van mijn bestelling?

Levertermijn is altijd onder voorbehoud van technische defecten en/of andere overmachtsfactoren die de termijn van +5 dagen in het gedrang kunnen brengen.

4. Is het mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren?

Neen, aangezien wij zo snel mogelijk aan de binnenkomende bestellingen willen starten, kunnen wij geen periode voorzien waarin we een annulatie of wijziging aanvaarden.

5. Kan ik ook andere formaten bestellen dan de standaardformaten die vermeld staan op de website?

Ja dat is mogelijk. Voor afwijkende formaten kan u via e-mail contact met ons opnemen. Het is dan niet mogelijk om via de online module te bestellen.

6. Is het mogelijk om kleinere/grotere oplagen te bestellen dan deze vermeld op de website?

Ja dat is mogelijk. U kan steeds een aangepaste offerte aanvragen via e-mail. Het is dan niet mogelijk om via de online module te bestellen.

7. Kan men ook voor ander papier kiezen dan het standaardpapier dat op de website vermeld staat?

Neen, daar Folderprint.be gebruik maakt van hoogwaardige Xerox-printers werken wij enkel met het daarvoor aanbevolen hoogwaardig papier van dezelfde leverancier.

8. Is het mogelijk om een drukproef te ontvangen?

Neen, door combinatiedruk en de +5 dagen levertermijn is het ons niet mogelijk een drukproef te maken.

9. Ik wil in het totaal 1000 flyers laten drukken maar het zijn 2 verschillende ontwerpen. Hoe kan ik hiervoor de prijs berekenen?

Voor elke versie dien je een nieuwe bestelling te plaatsen. Bij twee verschillende versies moet je dus steeds het aantal opgeven dat overeenkomt met die versie. Tel deze bedragen samen op en je bekomt de eindsom.

10. Gelden er voor bijbestellingen andere prijzen?

Neen, dan dient u terug de basisprijs te hanteren omdat uw order opnieuw verwerkt moet worden.

11. Hoe kan ik het gewicht van mijn drukwerk berekenen?

Folderprint.be vermeldt steeds het papiergrammage van haar producten. Dit grammage geeft het gewicht aan van 1 vel papier van 1m2. Via het formaat van uw gewenst drukwerk kan u zo het gewicht berekenen.
bv. uitnodiging van 200x100mm op 170g= 170 x 0,210 x 0,100= 3,57g

12. Kan Folderprint.be ook de opmaak van mijn bestanden verzorgen?

Ja hoor, Folderprint.be heeft 5 grafische professionals in huis om uw boodschap creatief te vertalen. Meer info kan u bekomen door te mailen naar geert@liebens.be

13. Kan ik kiezen wanneer de levering plaatsvindt?

Leveringen zijn standaard binnen de 5 werkdagen, tijdens de werkweek/kantooruren (8-18u). Indien u een levering wenst op een andere dag/uur dan wordt u een km-tarief van 0,40euro/km aangerekend heen en terug vanaf Bilzen-Mopertingen tot op het leveringsadres. Dit enkel met een minimum van 25euro.

14. Leveren jullie ook in het buitenland?

Neen, wij zijn enkel actief in België.

15. Kan ik mijn bestelling zelf of laten ophalen?

U kan een bestelling laten ophalen indien de betaling gebeurd is voor u het drukwerk door een koerier laat ophalen. Indien u zelf uw bestelling komt ophalen is het ook mogelijk om ter plekke te betalen enkel in cash.

16. Hoe kan ik betalen?

Indien u de bestelling ter plekke wilt betalen bij ophaling, kan dit enkel in cash. Online betalen kan met maestro, mastercard, visa, overschrijving (bewijs van overschrijving meenemen bij ophaling goederen).

17. Kan ik achteraf betalen?

Neen, alles dient vooraf betaald te worden.

18. Kan ik betalen via overschrijving?

Ja dat kan op rek.nr.860-0123527-28 Stuur uw betalingsbewijs zeker de dag van de bestelling door om een vlotte verzending te verzekeren.

19. Kan ik hulp krijgen indien er zich een probleem voordoet?

Ja hoor, u kunt gebruik maken van onze servicelijn 089/50 00 40

lijntje
actie nieuwe klant actie vriendenlink sponsor1

 

actie nieuwe klant actie nieuwe klant