banner Folder Print
facebook twitter netlog
netlog

Tevredenheidsgarantie

Folderprint.be bestaat bij gratie van haar klanten. Wij streven dan ook naar een perfecte kwaliteit én service. Folderprint.be heeft 'klantvriendelijkheid' als één van haar belangrijkste, zoniet dé belangrijkste, prioriteit gedefinieerd. Het spreekt dan ook voor zich dat, indien u niet 100% tevreden bent met uw drukwerk, u binnen de 30 dagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen, contact met ons kan opnemen (geert@liebens.be). Folderprint.be engageert zich om het volledige bedrag van de bestelling, exclusief de verzend- & verwerkingskosten te vergoeden. Uiteraard is Folderprint.be niet verantwoordelijk voor

• ontwerpfouten door de klant tijdens het ontwerpproces.
• lage resolutie of slechte kwaliteit van de geuploade afbeeldingen.
• grammaticale-, spelling- of typfouten bij opgave bestelling.
• fouten door de klant gemaakt bij opgave bestelling.

Folderprint.be wil haar tarieven zo laag mogelijk houden. Dit kan enkel door geen tijd te spenderen aan de controle van uw files. Kortom, kijk dus alles goed na voor u uw bestanden upload!

lijntje
actie nieuwe klant actie vriendenlink sponsor1

 

actie nieuwe klant actie nieuwe klant